My sweet followers:

fredag 22 maj 2009

BARCELONA PARTE 7 / DEL SJU

BÄNKEN I PARC GUELL; detta är egentligen vänstersidan till LO:n ovan, men jag tycker att färgerna är så fina att jag ville visa dem var för sig. Samtidigt vill jag tacka tjejen vid bordet framför mig på Handarbetas scrapträff i april som gjorde en helt underbar LO med samma Lime Rickey papper fast med MAJS på sina foton - ty det var de som inspirerade mig till dessa. Och tack även till ett "webmoster Helene" som hjälpte mig med placeringen av foton, papper mm. Cardstock, Lime Rickey från Basic Grey och band, bokstäver fick jag låna av en annan scrappare vid ett annat bord. Tack till dig också!

Otra vez la banca larga en el Parc Guell; bueno, pero déjame scrapear de las cosas lindas que he tenido la fortuna de poder descubrir en mi vida. Me inspiré mucho de una scrapera en la reunión de Handarbeta en Estocolmo en abril. Ella hizo un LO maravilloso de maiz y estos mismos papeles de la serie Lime Rickey de Basic Grey que recién habían salido, aquí en Suecia por lo menos, ese mismo fin de semana. Las letras las saqué con el Cuttlebug.

La Vikinga

1 kommentar: