My sweet followers:

lördag 20 juni 2009

Ceresos / Körsbärsblom i Kungsträdgården

Nu har Svensk Scrapbookings Midsommarcrop kommit igång!!! Detta är min tolkning av Annas LO-skiss med tre foton. Men det bidde en dubbel-LO för det var flera foton som jag ville ha med och som jag tyckte var fina, förutom att jag ville använda mina papper från Wisteria-serien (Basic Grey). Jag har använt fyra olika papper, bårder, dekorationer och bokstäver från Wisteria. Intet avskalat på denna LO inte!
Nere i den lilla journalingrutan har jag skrivit mina tankar om att Kungsträdgården bara ses i rosa skrud en vecka om året och det gäller att komma dit en dag när vädret är fint och himlen är blå! We did it!!!

Una semana al año el parque central "Kunsträdgården" está cubierta en flores rosados de los ceresos, y durante esa semana hay que tratar de irse al parque un día y pillar el sol y un cielo azul para sacar este tipo de fotos que yo quería. ¡Lo logramos! Y para este doble LO he usado papeles de Basic Grey - seria Wisteria. Son cuatro diferentes papeles, bordes, letras y flores de la misma serie. Este estilo es típico mío: muchas flores y colores!!!

La Vikinga

1 kommentar:

  1. Qué bonito tiene que estar el parque con los cerezos, sobre todo si ,como tú dices, tienes un buen día de sol.
    Bonitos LOS.
    Saludos.

    SvaraRadera