My sweet followers:

fredag 5 juni 2009

LYCKA / FELICIDAD

Som ni ser har jag tränat i att inte överdekorera och (nästan) bara låta fotot tala. Det gjordes direkt efter och inspirerades av "Sommar i stan" med de tre svart-vita bilderna på rad långt nere på sidan (som i sin tur gjordes på kurs med Webmoster Helene). Jag har använt rosa CS, vit cardstock som fotomatta samt en bit papper från Basic Greys serie Bittersweet som jag gillar så mycket. Vidare en PRIMA-blomma, ett utstansat hjärta, en bit journaling från MME och så ritade ramar runt fotot med Sakura-penna.

"FELICIDAD es amar y ser amado y haber podido sacar las fotos de la boda en el parque Keukenhof" - eso es lo que dice el texto de este LO donde hice esfuerzos para no "sobredecorar". Lo hice después de "Verano en la ciudad" donde la profesora nos enseñó a colocar las fotos bajito en el papel y no cargar demasiadas decoraciones. Entonces un cardstock de fondo, otro de marco y un trozo de Bittersweet tras la foto, una flor, un corazón y un journaling de MME. Líneas trazadas alrededor de la foto aprendimos también.

2 kommentarer:

  1. Halloj pinjata... hoppas att du lever och att jag inte skrämde dig alltför mycket ;)
    Ditt bröllopsalbum är verkligen superfint :) Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!!!
    Kommer fler LO så småningom - måste ju göra något av de fina stickersen med kallor....

    La Piñata

    SvaraRadera