My sweet followers:

tisdag 14 juli 2009

MER BLOGCANDY I JULI!!!

DET ÄR INTE SLUT ÄNNU: Det ligger länkar till inte mindre än tre olika utlottningar (med hänvisningar till andras bloggar alltså) här i bloggen; och här kommer den senaste jag hittat när jag surfat runt efter inspiration:


Den här gången är det Anna som har lust att ge bort lite saker. Hon har mer än hon kan använda, skriver hon på sin blogg som du kanöppna om du klickar HÄR.
Påsen innehåller dels en liten stämpel från Whiff of Joys nya sommarkollektion, papper från Paper Pads 6x6 från Making Memories "Just chilling" kollektioner boy och girl. Det är sammanlagt 24 papper i storlek 15x15.
Så gå in på hennes blogg redan nu och kolla vad du kan göra för att vinna!
Och jag måste börja skapa något snart och inte bara skriva om andras blogcandy....... Kan ingen som ser detta inspirera mig till vad jag kan göra med mina Mimosa papper från SEI??? De är så fina att jag knappt våga klippa i dem....
La Vikinga

1 kommentar:

  1. Olá la Pinãta ;)
    snart kommer stansar från Fiskars... blir det bra med 2 eller vill du ha 3 st... hi hi

    SvaraRadera