My sweet followers:

fredag 14 augusti 2009

Foto bliss in Lisse

Bliss = alegría! Aquí tenía que contar una historia para un sketch - pero era para el 12 de agosto y se me olvidó mandarlo... ni modo; ¡Ustedes por lo menos lo van a ver! La historia está en castellano y el que amplía la imagen la puede leer.

Papel: Cardstock y Jenny Bowlin brackets.

Letras: American Crafts thickers de dos tipos: Pajamas, y Roller Rink.



Fotolycka i Lisse! Jag som så gärna ville ta mina bröllopsbilder i blomsterparken Keukenhof i Lisse utanför Amsterdam men så kom jag inte att gifta mig med en nederländare utan en svensk medborgare.

Men det löste sig genom att vi åkte ner en månad efter bröllopet och satt på oss bröllopskläderna och fick gå in gratis i parken! Då tog vi 5 rullar foton och massor av digitala! Vi var ganska trötta i smilbanden efter den dagen kan jag säga!



Papper: Cardstock och Jenni Bowlin.

Band: Spets från Scrapparazzi, orange mönstrad dubbelhäftande bård från Finland och vita hjärtan från min bandlåda!



Bokstäver: Thickers - både Roller Ink och Pajamas.




La Vikinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar