My sweet followers:

söndag 4 oktober 2009

Indian Summer 1

La gran fiesta blog entre varias blogueras termina hoy! Aquí una interpretación de un reto de inpirarse por un anuncio; el de la serie nueva "Indian Summer" de Basic Grey. Me inspiré de los colores y los papeles, además de la forma de un arbol que iba muy bien con el tema de las manzanas rojas que encontramos en los jardines de Hällekis.

Papeles: Cardstock y Indian Summer.
Decoraciones: Indian Summer, tre brads en forma de hoja y laca 3D.


I det stora blogpartyt, som för övrigt avslutas idag, har Puman en inspirationsutmaning där hon vill att vi ska inspireras av en annons från Basic Greys nya serie "Indian Summer". Se mer om utmaningen HÄR. Själv blev jag så förtjust i dessa papper att jag genast såg till att leta upp dem i närmaste on-line butik, men papperen hade inte kommit till Sverige så jag skickade efter dem från USA. Och där hade de inte heller kommit till butikerna ännu!
Men i torsdags, efter att paketet fastnat i tullen och jag fått betala 280 kr till, kom de efterlängtade papperen och jag scrappade en LO med tidiga höstbilder från Hällekis Trädgårdar vid Kinnekulle. Dels inspirerades jag naturligtvis av färgerna och papperen i annonsen, men också av formen - det ser lite ut lite som ett träd även på min LO eller hur?
Papper: Cardstock och Indian Summer
Dekorationer: Indian Summer, 3D-lack och tre löv-brads
La Vikinga


1 kommentar:

  1. Muy original y muy buena combinación de colores.
    Ya estoy en Suecia, osea que podemos quedar para vernos algún día.
    Saludos.

    SvaraRadera