My sweet followers:

söndag 10 januari 2010

Grattis kort med Ambrosia

Minimalt med dekorativa element på mitt första klara gratulationskort med fyrkantspunchen och Basic Greys Ambrosiakollektion. Stämpeln med babyn kommer från Akademibokhandeln (den heter "krypande baby") och den är stämplad med guld och embossad med Inkidos Vegas guld. Lite Pearl Maker i hörnen i en avvikande färg är nästan den enda dekorationen.

Närbild på babyn och bokstäverna som också kommer från Ambrosia-serien. De är täckta med glitterlim för mer bling i tillvaron! Detta kort landar förhoppningsvis i någons brevlåda i morgon! Fast babyn föddes i och för sig för flera månader sedan men just då hittade jag ingen inspiration att göra detta grattis-kort...

La primera tarjeta hecha con los papeles de Ambrosia de Basic Grey y mi perforadora de cuadros está lista! El sello del bebé es de la Librería Academica en Suecia y el polvo de embossing es de Inkido (también empresa sueca).
Las letras son de Basic Grey y cubiertos con pegamento con brillo, y la única decoración además de esto son las perlitas de "Pearl Maker" en las esquinas. Espero que la tarjeta llegue al buzón de alguien muy especial mañana....

2 kommentarer:

  1. Den var verkligen jättefin!! Tack för kortet! =)

    SvaraRadera
  2. jag gillade färg kombination. Vackert!! Jag va inne hos Scrapparazzi idag, såg inte dig där. Vi har setts några gånger alla fall. Kika in i min blogg. Jag lägger inte ut så mycket ord men ska börjar göra det.

    Ha det så bra så länge.
    Susheel

    SvaraRadera