My sweet followers:

måndag 25 januari 2010

Sommar med swirls

Mitt i kallaste vintern: en sommar LO med swirls! Den här layouten är en av mina första som jag gjorde och då hade jag inte upptäckt alla roliga scrapbook-affärer utan handlat nästan allt jag använde på Tradera, så även dessa swirls i hörnen på sidan och fotot. Men jag hade i alla fall lärt mig att det skulle vara en titel och journaling på varje LO!

Un ejemplo de mis páginas más tempranas en mi carrera del scrapbooking; desde el tiempo que no sabía de tiendas sino compraba todos mis materiales de particulares en TRADERA - una página de remates donde ofrecía y perdía o ganaba la subasta. ¡Aquí parece que había comprado bastantes swirls para colocar en las esquinas!

Hoy hace -12 grados (sí; 12 grados bajo cero Celcio) en Estocolmo...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar