My sweet followers:

lördag 20 februari 2010

ANIVERSARIO / BRÖLLOPSDAG

Den här helgen är det dags för att skicka ut ett Ambrosia-kort till ett par som har 13-årig bröllopsdag på måndag! På det färdiga kortet har jag markerat den 22 februari med guldpenna. Grattis till David och Christina!
Bokstäverna kommer från Basic Grey och har grått glitterlim på.

Llegó la hora para enviar otra de las tarjetas con los papeles Ambrosia a una pareja que tiene aniversario el lunes 22 de febreso. En la tarjeta terminada he marcado la fecha y el mes con un lapicero dorado. Las letras son de Basic Grey también y decorados con pegamento con brillo.

La Vikinga saldrá otra vez a la nieve...



7 kommentarer:

  1. Te ha quedado muy bonita, seguro que les encanta!

    SvaraRadera
  2. aa q linda!!
    y disfruta mucho la nieve ;)
    besos!

    SvaraRadera
  3. Muy bonita. Quizás me inspiro en alguna así, ya que tengo una próxima para chico.
    Ten cuidado con la nieve, este año estáis bien servidos ¿verdad?.
    Un abrazo.

    SvaraRadera
  4. gillar fyrkanterna och så det runda mitt i. Du har skapat så mycket sedan sist jag var här, min favorit är den med vinterfotona.

    Som svar på din fråga, det finns ju alla möjliga format på album, även letter size, men jag köpte bara vanliga svarta gaffelpärmar och plastfickor. 19 kr för pärmarna och plastfickorna hade jag sedan tidigare. Jag blev liksom less på att lägga så mycket på album som blev fulla efter 14-16 loer, för det är vad jag får i de breda ringalbumen som ju inte är helt billiga...

    Ha en härlig helg i snön!

    SvaraRadera
  5. Charlotta, no me he acardado de decirte que si pasas por mi blog mires el mini que me regalaste (Divinos), ha quedado muy chulo.
    Gracias de nuevo por tu obsequios.
    Un abrazo.

    SvaraRadera
  6. Himla läckert kort..

    Kram Gurkiss


    http://gurkiss.com/scrapbooking

    SvaraRadera