My sweet followers:

måndag 26 april 2010

Bröllop med Maja Design 1

De nya papperen från Maja Design är helt fantastiska - men inte min stil...! Dock har jag utmanat mig själ och gjort en bröllops-LO i en för mig helt annorlunda stil genom att skära upp en rund öppning i mitten och låta korten sticka fram därifrån.

Sedan kunde jag inte annat än att hålla med Maiden att det går bra "utan en massa blommor" - så jag har bara några få runt spetsen med små kul-liknande knutar på med ett band runt. Denna LO är tillägnad Fred och Jacqueline som hade sin 5:e bröllopsdag i lördags men som inte fått bo tillsammans mer än ett par månader...

Material: Papper "Crea Diem" från Maja Design och ett cardstock
Spets i grå färg samt ett band från mina gömmor
Bokstäver: thickers från American Crafts
Glitterlim i en granitgrå nyand på bokstäverna
Blommor: Miniblommor i rosa och lavendel
samt två små minirosor från Chile
¡FELICIDADES FRED Y JACQUELINE! Esta pareja tuvo su aniversario el sábado 24 de abril pero como no alcancé a hacer una tarjeta linda para mandar; aquí Jackie está tu saludo por parte de nosotros aquí en Estocolmo!!
Papeles de diseño sueco; Maja Design, letras som thickers de American Craft y flores de la tienda Scrapparazzi.

Saludos de Charlotta / La Vikinga



2 kommentarer:

  1. Superläckert! Gillar hur du "rullat" upp pappret sådär! Å visst är de där papprena bara hur snygga som helst!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Även jag gillar rullandet!

    SvaraRadera