My sweet followers:

söndag 12 december 2010

Tarjeta para Karla

... ... ...
Una tarjeta más en la serie "recuerdos de la
boda de Johannes y Heidi" - esta vez para
Karla que no andaba con cámara fotográfica
ese día ni el marido tampoco.

Alster 91

Karla kom tidigt till bröllopet och hann bli
fotograferad (av min man som testade en ny
blixt) innan det var dags för den stora massan
att bli hänvisade till sina platser; så här kommer
ett litet kort i blått och grönt till minne av bröllopet.
La Vikinga


3 kommentarer:

  1. Bonitos recuerdos de boda!!!!!
    Gracias por tus comentarios. Y decirte que el círculo lo creé yo. Corté una hoja por la mitad,15 x 30 cm., y allí dibujé con el compás el círculo más grande que me permitía ha hoja doblada. Queda muy bien.
    Besos.

    SvaraRadera
  2. hola, gracias por pasar por mi blog!
    aca la navidad es sinonimo de mucho calor y comienzo de las vacaciones de verano
    saludos, Maria

    SvaraRadera
  3. Tack för att du alltid tar dig tid att kommentera hos mig och alltid har något vänligt att skriva, du vet inte hur glad jag blir...
    Mentor behöver väl inte du? ;) Du har ju en alledeles egen och härlig stil som jag gillar mycket. Å andra sidan tror jag att jag också skulle behöva en mentor för att känna att jag utvecklas och kommer vidare.

    SvaraRadera