My sweet followers:

lördag 29 januari 2011

HEMLIGA RUM



Pysselmyrans utmaning går i lila!!!
Jag hann precis posta detta foto igår kväll
innan klockan slog om till midnatt så jag är
i alla fall med i utmaningen - men nu så här
dagen efter har jag tagit ett nytt foto i dagsljus.

Ayer antes de ir a la reunión de scrap en la tienda

Scrapparazzi (en Estocolmo) busqué entre los

diferentes retos y me llevé fotos y hasta una
transparencia de Hambly en color lila / morado.

Material jag har använt: mönstrade papper av okänt
ursrung, Dandylions transparens från hambly Screens,
tre virkade blommor jag fått av Sandra G, små halvpärlor,
lite glitterlim samt tre knappar från Lagerhaus rea i
vintras...
Titeln syftar på den dag DN organiserar som
kallas just "Hemliga Rum" och fotona är tagna
inne i Tessinska Palatsets fantastiska barock-
trädgård där boxbomarna står som en labyrint!
*** *** ***
La Vikinga agradece la visita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar