My sweet followers:

onsdag 30 mars 2011

Sommarutflykt


STOCKHOLM kan ju vara alldeles underbart på

somrarna och allra särsklit om solen skiner och

man har ledigt och kan åka ut med båt! Här har

jag gjort en LO med Kraft-papper och ett snyggt

turkost mönstrat papper jag fick av Ulwa - precis

i min stil! Tack snälla Ulwa!

Skissen kommer från GYSO.


ESTOCOLMO es una ciudad linda - en el verano!

Si hay sol y tienes la oportunidad de salir en lancha

para alguna isla - tienes la excursión ideal! Aquí en

la foto estaba esperando la lancha para ir a unas

islas sólo 25 minutos del centro de la ciudad, se

llaman Fjäderholmarna.



Idén med alla pärlorna; både Pearl Maker,


en dekoration från en sandal och halvpärlor,


kommer från SWE SCRAPBOOK.


*** *** ***


La Vikinga

3 kommentarer:

  1. Vilken fin Lo... älskar turkost!

    Jo, på FB, så skriver du bara The Scrapbook store i sökrutan!! Lycka till!!

    Katja

    SvaraRadera
  2. Lovely layout!
    Love the colors, the papers, the embellishments - love it all!

    SvaraRadera
  3. Men åååååååh, vad fin!!! Det utstrålar verkligen sommar, sol, värme och frihet! Så vacker i sin rena enkelhet!
    Tack för länken - visst var det jag som efterfrågde den. :) Roligt att jag kunde inspirera dig. Har inte kollat våra highlights på SWE, men om du hade skrivit länken i kommentaren på SWE, så hade vi garanterat visat din LO i bloggen.
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera