My sweet followers:

lördag 16 april 2011

BELLA in memoriam

Det pågår en cybercrop inne på Scrappiz och en av utmaningarna går ut på att göra ett minialbum i valfritt utförande. Här har jag gjort ett enkelt album med hjälp av ett cardstock som Ulwa har lärt mig. Det handlar om katten Bella som gick bort nyligen. Albumet ska bli en present till Bellas matte som fortfarande sörjer. Hice un mini-album con fotos de la gata Bella, que lamentablemente ya no está con su dueña. Los papeles son de la serie Max and Whiskers de Basic Grey, y por los colores de tierra no son mi elección y es lo único que he hecho con papeles de la serie.
Det är sparsamt med dekorationer i mitt lilla album; endast lite halvpärlor (från PY Hobby) här och där och gärna på katternas ögon på papperen från Basic Greys lite ovanligt murriga kollektion Max and Whiskers. Övriga dekorationer är Pearl Maker, små stickers med fotspår av djur och två tags där den sörjande kan skriva in egen text.


På baksidan har jag satt några rutor från ett av papperen i samma pappersserie som ovan mest för att fästa och dölja bandet. Även där ett par pärlor som gör att katten tycks stirra!! Kul va?


La Vikinga

1 kommentar:

  1. Åhh! Jag älskar katter och ett helt minialbum tillägnat en katt!!! Så fint! Vad glad jag blir att du fortsätter att använda "min minialbumsalbumteknik".
    Kram!!

    SvaraRadera