My sweet followers:

lördag 23 april 2011

Sunshine makes me happy

Swe Scrapbook lägger regelbundet upp skisser att inspireras av på sin blogg. Denna blogg lade webmosterhelene upp vecka 16:



Och här kommer min tolkning av skissen; visst ser min layout lite blek ut i jämförelse med mina senaste färgglada, men jag gillade Echo Parks serie Springtime och har använt både papper och titel från den kollektionen.




Alla dekorationer i form av stickerskommer också från ett ark i samma serie som papperen. Jag har lagt till halvpärlor från Reprint, glitterlim och några knappar.




La Vikinga




2 kommentarer:

  1. What fun and beautiful scrapapbbok pages!
    Thank you for entering into my blog candy!!
    hugs and Happy Easter!!
    Janiel

    SvaraRadera
  2. Thank you for coming to visit my blog, your work is lovely!!! I look forward to visiting your blog more often now!

    SvaraRadera