My sweet followers:

fredag 6 maj 2011

Stella and Rose City Chic


Denna LO gjorde jag till en skissutmaning men kom en dag för sent så jag lägger upp den här i efterhand i stället. Vet inte om jag tycker att det fattas något; vad tycker ni? Titel i större format, fler små dekorationer?



Este LO lo hice para un reto pero llegué tarde y no alcancé enviarlo a tiempo, así que ahora se lo demuestro. Los papeles son de My Minds Eye Stella and Rose Collection, y las flores no me acuerdo pero posiblemente son de Prima.


Papper kommer från My Minds Eye och den mustiga Stella and Rose Collection. Blommorna fick lite extra glitterlim och en del blomor kommer från min retropunch och de stora TROR jag kommer från Prima.




La Vikinga hälsar alla en trevlig Scrapbooking Day i morgon!

1 kommentar:

  1. Me gusta mucho tu página, la uniformidad en los colores, con el predominio de azul. Y cuantas flores bellas! Un abrazo!

    SvaraRadera