My sweet followers:

tisdag 26 juli 2011

Det blev 8 kort

Hej!

I mitt förra inlägg skrev jag om och visade ett kort till
Skapa Hobbys sommarutmaning "Hur många kort kan
man göra av ett mönstrat 12x12 ark"?
Jag gjorde nog inte mina så värst små då det blev
bara 7 kort. Läs mer om utmaningen HÄR! Det är
fortfarande några dagar kvar ifall du vill delta!


Ovan ett grattiskort till ett par som firar sin
1:a bröllopsdag nu i dagarna, ett tackkort med
en mistat kakpapper på och ett kärlekskort med
blå bokstäver i korrugerat papper.

Och det åttonde är ett grattiskort till A & L
som hade bröllopsdag den 26 juli.


*  *  *  *  *  *

Nedan har jag gjort två "Krya-på-dig"-kort med
utstansade rundlar (som dock täcker de flesta
procenten av kortets yta), ett tack-kort och det
sista (som jag visade i det förra inlägget) med
en skiss från Cardabilities. 



¿Cuántas tarjetas se pueden hacer con una hoja
de 12x12? El reto es de la tienda Skapa Hobby en
Estocolmo, si quieres participar tienes hasta el 31
de julio y la información encuentras AQUÌ.

** ** ** ** **
La Vikinga


2 kommentarer:

  1. Om du bara har använt ett mönstrat papper har du ju slagit uppdragsgivaren med hästlängder med dina 7 kort! Man fick använda två papper! Hoppas att du tar hem ett fint pris, dina kort är jätte härliga och glada. Det är också kul att se att samma papper är bas på kort till så många olika tillfällen.

    SvaraRadera
  2. Så roliga och härliga kort du fått till!! den där utmaningen ska jag kika på... den lät ju kul!!

    SvaraRadera