My sweet followers:

söndag 9 oktober 2011

Cybercrop hos Svensk Scrapbooking

Mitt första bidrag till Svensk Scrapbookings CyberCrop 
denna helg: ett kort enligt en skiss du kan se HÄR. En 
butik på gatan där jag bor firade precis sitt 1 år igår,
och jag hade velat göra detta kort och ge dem då, 
men jag hann inte igår så de får det i efterskott på 
måndag.

Butiken heter 8T8 (efter sina öppettider) och 
säljer bland annat ekologiska och rättvisemärkta
varor samt goda rostade mandlar med flingsalt,
nudelrätter till lunch, och allehanda lakrits.
Dagen till ära serverades dumplings igår! 
 


På fotot ovan ser du deras logga som
jag försökte härma med hjälp av knappar
och cardstock. Papperet med jordgubbar
valde jag för att de saluför frukt i sitt
sortiment. Och så gör de jättegoda kakor!


This is my first participation in a cyber crop at 
Svensk Scrapbooking! It's a card made with a sketch.

*** *** ***
La Vikinga

1 kommentar:

  1. Wow, vilka härliga färger! Jag kan tänka mig att dom blir glada för detta kortet!
    Kram/
    Ulrika

    SvaraRadera