My sweet followers:

söndag 16 oktober 2011

Höstpynt på trappen


Skapa Hobby har en färgutmaning nu i oktober;
att skapa ett alster i färgerna svart, vitt, orange och lila.
Mitt alster blev en LO i höstfärgerna lila och orange samt
med detaljer i svart och vitt. Blomman är gjord av spets från
Prima, därifrån kommer också bokstäverna som täckts med
glitterlim.  Banden kommer från Crafty Ribbons och mönster-
papperet är från Inkidos Höstgarderob.  


Så har jag ett erkännande; jag har varken trapp eller fotat
dessa vackra pumpor... Det har Miss Cutiepie gjort och
du kan se hennes originalinlägg HÄR. Jag har dock fått
tillstånd att använda hennes vackra foton. TACK!!


El reto era crear algo en lila, anaranjado, negro y blanco.
Hice un LO con un trozo de papel de Inkido y dos fotos
de decoraciones otoñales de otra bloguera. ¿A ver si
alguien más se anima a participar? ¡Tienes hasta fin
del mes de octubre para hacer algo!

*** *** ***
Jag har dragit en ny vinnare i min blogcandy
med band från Crafty Ribbons; det blev Jessica
som skrivit kommentar nummer 1. Hör av dig till 
mig inom fem dagar med din adress.

*** *** *** 
La Vikinga 

4 kommentarer:

  1. wow så lækre farver og flot opsætning

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar layout det blev! ♥
    Så kul att se mina höstbilder komma till liv!
    Älskar att du använt dig av både lila och orange, en riktig höst/halloween layout!

    Ha en toppen dag!
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  3. Oh, vilken häftig LO!! Så läcker i upplägg och färg!!
    Tack för din kommentar, jo visst är det Dusty attics underbara chipboard.

    Ha en toppen vecka!
    Katja

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Nu är det bestämt, åker till Amsterdam v 44.

    Vi kommer ev. ha tillgång till bil någon dag.

    Så skulle du kunna maila mig några namn på scrapbutiker som du hade namnet på så skulle jag bli jätteglad.

    Hoppas det går bra med allt?

    Kram Katja
    katja_joulak@hotmail.com

    SvaraRadera