My sweet followers:

måndag 19 december 2011

Warme wafels

Här är min LO som jag har gjort med produkter från PRIMA! Papper, blommor, dekorationer, bokstäver och distressverktyg. Jag det är till och med så att jag påbörjade min LO under en kurs med Ingvild Bolme!

Den blev inte helt klar förrän jag hade fäst titeln på den och det tog ett tag innan jag kunde bestämma mig för Warme wafeln = varma våfflor. Fast belgiska våfflor! De är mindre i omfång men högre, nygräddade och med massor av chokladsås på! Dessa avnjöts en helg när mamma och Matthijs tog mig med på en dagstur till Bryssel.


This month at Scrap Our Stash the challenge
is to do WHATEVER YOU WANT!!! If you would
like to participate, don't hesitate but go over to 
the blog, read a few rules, get inspired and get going! 

*** *** ***

La Vikinga

2 kommentarer:

  1. Love, love love it! This is so gorgeous, I absolutely adore all your flowers and cages, beautiful!

    SvaraRadera