My sweet followers:

fredag 20 januari 2012

Romantiskt kort i svart och rött

Jag har gjort ännu ett kort i svart och rött med
de fina papperen i serien Yours Truly från Echo Park.

Vill du också beställa dem kan du ange koden
"lavikinga" i rabattkortsraden hos Stop and Scrap
(klicka på länken "Yours Truly" ovan) och få 12%
rabatt på priset du också!

Utmaningar som jag skulle vilja delta i med detta kort:


Insidan på kortet är också dekorerat dels med papper
och dels en vit ruta med stansade hörn och kanter.


*** *** ***

La Vikinga

14 kommentarer:

  1. Wonderful dramatic Valentine! So glad you joined us for the Crafty Creations challenge and I hope you will play again!
    smiles,Deena

    SvaraRadera
  2. Oh, this is so cute! Thanks for playing along at Creative Card Crew and good luck! Ani

    SvaraRadera
  3. This is really lovely! Thank you for sharing with Paper Creations Ink and good luck witth the challenge. Judy x GDT

    SvaraRadera
  4. Fint med svart, vitt och rött. Har bokat in mig på city scrappen på lördagen. Ska du dit? Har även bokat in mig på lördags croppen Kreativ helg i maj, i Järfälla. Vore kul o ses...

    Annars kika in hos mig... ;)

    SvaraRadera
  5. så snygg färgkombo och fint dekorerat!
    Kram/
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Beautiful card inside and out!
    Hugs and smiles

    SvaraRadera
  7. Ja, som jag kommenterade på Facebook så är det där kortet supersnyggt!
    Tack för att du hejar och röstar på mig hos Practical Scrappers!! Kraaam!

    SvaraRadera
  8. Såg din kommentar i min blogg, vet att det är fler som haft problem att kommentera. Men du är med i min bloocandy :)

    SvaraRadera
  9. wow så många snygga kort du har gjort!

    SvaraRadera
  10. Super fint och sött kort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  11. The stage is set with this lil number! great sentiment! Hope to see you back at Crafty Creations Challenges again soon!bx

    SvaraRadera
  12. Gorgeous card and the colour combo is striking:)
    Thankyou for joining us PaperCreations Ink Challenges:)
    Huggs
    Lynn xxx

    SvaraRadera
  13. This is lovely...the red really "pops" against the black/white! Thank you for playing along with us at Creative Card Crew!

    SvaraRadera
  14. gorgeous card, thanks for joining us on Crafter's Companion this month xxx

    SvaraRadera