My sweet followers:

fredag 10 februari 2012

Minialbum

HI! Today I'm showing something I made last year but
didn't want to show before I had sent it to the ladies. I
made a mini each for Jacquelin and Lelya from an event
we went to together. The minis are "Ulwa"-style - and you
can find her blog HERE to see more of her work.


This first one is made with blue cardstock and
different patterned papers to combine with the photos.


Minialbum till Lelya; tillverkat förra året men jag ville
inte visa dem förrän ägarna hade fått dem. Det blå
minialbumet är nu skickat så jag visar det; det har tre
sidor och är gjort i Ulwa-stil - kolla gärna hnnes fina
alster på bloggen HÄR! Det var Ulwa som lärde ut hur
man gör dessa små fiffiga album och jag har gjort flera
sedan dess. Blå cardstock i botten och flera olika
mönstrade papper som kombinerar med fotona.


Un mini para Lelya; hecho con una base de cardstock
azul y combinando con papeles estampados diferentes
para combinar con los colores en las fotos. Las hice el
año pasado pero no las quería mostrar hasta no darle
a la nueva dueña su album!


La Vikinga

***


1 kommentar:

  1. Tack Charlotta! Alla är välkomna in i min blogg. Kanske ska göra ett sådant album igen, det var ett tag sedan. Håller just nu på med att färdigställa en LO som aldrig vill bli färdig.
    Vill tillägga att jag gillar verkligen dina alster.
    Kram Ulwa

    SvaraRadera