My sweet followers:

måndag 16 april 2012

KONST I SANDEN


... eller "Ännu ett sätt att bekosta sin semester på playan"
- här har killarna gjort konstverk i sanden och både ritat
och skrivit i olika färger till och med. Här nedan ser du

Bild

Min LO är en tolkning av skissen
  och jag har stansat ut cirklar ur serien 
Upscale från Echo Park och klippt ut gula
fjärilar från ett brett band från Crafty Ribbons  
 och sedan fäst några stora rosor från Scrapdraken.  


Fjärilen utstansad med Martha Stewards
 fjärilsstans och i Primapapper. 


Här hittade jag en ram i läder som jag skrev min titel i
med bokstäver från ett minialfabet jag hittade hemma.
Gula mjuka brads som känns som sammet fick dekorera
utsidorna på ramen och matcha papperet under.


That's all for now folks! 

Thnaks for visiting!

*** *** *** 

La Vikinga



1 kommentar:

  1. Otro LO de círculos que también me gusta, muy bonito !!!!
    Besos.

    SvaraRadera