My sweet followers:

måndag 11 november 2013

Veckans skiss # 45: Autumn


Här kommer min första höstlayout med foto
från Skånska Gruvan på Djurgården, som 
(i mitt tycke) inrymmer ett av de bästa caféerna
på ön, nämligen Flickorna Helin och Voltaire! 


Layouten är inspirerad av Veckans Skiss #45
designad av Bente och ser ut så här:


Papper, bokstäver, chipboard och brads är 
från Basic Greys kollektion "Indian Summer".
Löven är från YouDo, burlapblomman har jag
köpt på Slöjd-Detaljer.



Alla knappar och band 
kommer från Crafty Ribbons.


Sista dagen att delta är idag! Bäst
att länka mitt bidrag omgående...

*** *** *** 

La Vikinga


2 kommentarer:

  1. Härlig layout med höstkänsla.Älskar de underbara färgade löven du använt. Tack för att du är med och tolkar min skiss denna veckan!! :-)

    SvaraRadera
  2. Hur cool som helst,alla detaljer som passar så bra! Bra jobbat!Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

    SvaraRadera