My sweet followers:

tisdag 28 april 2015

Gult är kul!!!


Den norska scrapbloggen Kreativ Scrapping
har en utmaning i april som heter "Gult er kult"
vilket jag håller med om! Så jag gjorde ett eget
mönsterpapper genom att stämpla mest gula,
några orange och sedan ett par rosa blommor 
på ett vitt cardstock och sist embossade jag 
några gula blommor för att lyfta det gula. En
del månade jag med distressfärg innan jag
klippte bort en bit och använde på min LO:


Fotot är från Teneriffa år 2013 då vi upptäckte
det vackra operahuset Auditorio de Tenerife
som är designat av den spanska arkitekten
Santiago Calatrava. 

Övrigt material: spillpapper från Echo Park,
gula thickers från American Crafts, band från
Crafty Ribbons, alphas från Studio Calico, trä-
figurer som jag fått i en RAK (Random act of
Kindness), diverse blommor, gult glitterlim 
samt en del småsaker jag hittade bland mina
dekorationer. 

1 kommentar:

  1. Herlig LO :)

    Tusen takk for at du deltok på utfordringen til Kreativ Scrapping :)
    Ønsker deg en fin dag :)

    DT Kristine

    SvaraRadera